Sopot - 2 Władysława Syrokomli
W naszej ofercie m. in. : Płatności bezgotówkowe są możliwe, obsługa pokoju, jazda konna, monitoring wokół obiektu, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, dostęp do Internetu, bezpłatny parking, dostawa artykułów spożywczych, wieczór filmowy, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, windsurfing, pokoje rodzinne, pralnia, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, bezpłatne Wi-Fi, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Możliwe wystawienie faktury, codzienne sprzątanie, taras, ogród, plac zabaw, park wodny, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, parking na miejscu, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, sprzęt do grillowania, dostęp za pomocą kluczy, zwierzęta domowe są akceptowane, prywatny parking, plac zabaw dla dzieci, Wi-Fi, puby, galerie sztuki, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, parking, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, pokoje dla niepalących, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, całkowity zakaz palenia, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych.
Doba hotelowa zaczyna się od godziny 15:00 a kończy o godzinie 11:00.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Apartamenty Martini o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości PLN 500 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu.Dostępne pokoje:
Apartament 6 osobowy (1 duże łóżko podwójne, 1 duże łóżko podwójne, 1 rozkładana sofa - 68 mkw);
Apartament 4 osobowy (1 łóżko podwójne, 1 rozkładana sofa - 50 mkw);
Apartament 4 osobowy (1 łóżko podwójne, 1 rozkładana sofa - 60 mkw);
Apartament 4 osobowy (1 łóżko podwójne, 1 rozkładana sofa - 50 mkw);
Apartament 4 osobowy (1 duże łóżko podwójne, 1 rozkładana sofa - 75 mkw);
Apartament 4 osobowy (1 duże łóżko podwójne, 1 rozkładana sofa - 65 mkw).
Dodatkowe informacje o ofercie Polska - Sopot - Apartamenty Martini, opinie wczasowiczów a także wolne terminy znajdują na stronie naszego partnera.
BG.2382457